Betűk közti rés

árnyék

FUTÓSZÖVEG

KEDVES IDEGEN!A BLOG SZEXUÁLIS(FIÚXFIÚ)KAPCSOLATON ALAPSZIK!!HA NEM TISZTELED EZT A NEMI IDENTITÁST AKKOR KÉRLEK HAGYD EL EZT AZ OLDALT!KÖSZÖNÖM!

2014. április 5., szombat

The Waiting Game(+18) - 2


Könnyebben elviseltem volna, ha megöl ebben a pillanatban, mintsem egyujjnyival is távolabb kerüljek tőle.
- Stephenie Meyer: New Moon 


A lámpa fénye haloványan vetült a fehér ágyneműhúzatómra, mely már hangosabbnál-hangosabban hívogatott magához hogy hajtsam álomba a fejem, de nem tettem. - Zaynnel, még mindig a kellő távolság volt köztünk, éreztem hogy a szeppentségével találkozok, és egy hatalmasat nyel hogy a torkában keletkezett "vasgolyó" lejjebb csúszhasson, ezzel elűzve a félelmet. - Nem is tudom, hogy miért kértem tőle ilyet. Talán azért mert mostanában egyre vonzódok hozzá...
Igen, valamilyen szinten nekem is bejön Zayn, valamilyen szinten vonzódok hozzá hogy megérintsen, és felforrósodott napbarnított teste az enyémmel találkozzon.. - Igen!Beismerem, hiányzik a szex, a közösülés, a vágy az életemből. - De most a szerelmet félre téve, csak a testi vágyaim kielégítésére kértem meg Malikot hogy segítsen.

- Nem tudom, Liam. - csendet megtörve szólalt meg, mire fejemet hirtelen felé kaptam és sötét szemeibe néztem melyekben képes teljesen elveszni az ember.
- Figyelj. - túrtam idegesen a hajamba, mire ő közelebb lépett és csak az arcomat pásztázta mogyoróbarna szemeivel mely eléggé zavarba hozott, de próbáltam ezt nem kimutatni.
- Semmi féle kötödések, érzelmek nélkül! - jelentette ki határozottam majd egy kacér mosoly hagyta el az arcát, és az arcomhoz közelebb hajolva merészkedett előrébb ezzel csak még jobban forrósította köztünk a levegőt. Mutatóujjával finoman végig szántotta duzzadt alsó ajkamat, amit az imént haraptam be majd hatalmas kézfejét az arcomra helyezte és csak tovább fürkészte az arcom minden szegletét. - Nem tudom, talán már olyan vörös voltam mint egy tégla de nem érdekelt. Ő előtte valahogy képtelen voltam szégyellni magam. Annyi mindenen már keresztül mentünk, emlékszek amikor még a gimis éveink alatt egyszer beállított hozzám azzal az indokkal hogy a barátnője dobta őt egy másik pasival.. - Teljesen ki volt bukva én pedig csak egy aprót bólintva hagytam el a szobát, majd pedig egy Royal Vodkával tértem vissza szerény hajlékomba, amit aznap este el is fogyasztottunk és ittas állapotban aludtunk el ott ahol éppen az álommanók fogtak el minket.
Pillanatok múlva már csak arra lettem figyelmes hogy az ő puha ajkai az én ajkaimon csüngenek, és nyelve bejutásért óhajtozik a számba. Derekamat finoman szorította a boxer alsóm pántjával játszva.- Mikor nyelveink finom táncba kezdtek, véletlenül belenyögtem a csókunkba mire szája egy apró mosolyra húzódott, és talán ezzel a nyögéssel elindítottam a lavinát mely az egész éjszakába fog torkolni.
Zayn kezét lassan bevezette az alsóm alá, mire én egy kicsit megszeppentem és a pólója után nyúltam melyet kétségbeesetten szorongattam. Mikor megéreztem hideg kezeit a merevedésemen, a pulzusom az egekbe szökött és még nagyobbakat sóhajtozva adtam át magam a jóleső érzésnek. - Olyan nagyszerűen csinálta, ahogy a kézfeje le-fel járkált a férfiasságomon, egyszerűen maga volt a mennyország és egyben a pokol. - Hogy miért éreztem ezt a kettő érzést? - Talán azért mert Zayn maga volt a rossz, de mélyen belül ott rejtőzködött az a kisfiú aki túl gyorsan vesztett el mindenkit maga körül. 
Fehér pólója után kapkodva, húztam le róla az anyagot ezzel felfedve tökéletes testét, melyet tetoválások hada borított.Nem egyszer csodáltam már meg ezt a mesterművet, melyet akár vászonra is lehetett volna kenni akkor is az élőkép lett volna mag a tökéletesség, és a gyönyör. Egy pillanattal később ajkai már az én ajkaimon csüngtek és az ágy felé kezdtük venni az irányt.- Kezei a pólóm alatt szinte minden négyzetcentiét a testem bejárták, majd egy határozott rántással szakította szét az anyagot a testemen melyre felszisszentem.
Az ágyra lökött, így ismét jó látószögben csodálhattam meg kockáit, és napbarnított testét mely olyan csodásan csillogott a lámpa fényében mintha csak maga a hold fénye sütkérezne egy tenger felszínén. - Kezeimmel végig simítottam felsőtestét, mellyel nem tudtam betelni egyszerűen, annyira csodálatos volt.  - Ez a "mutatványom" által ajkára egy mosoly csúszott melyet egy szájharapás is kísért.
- Olyan csodálatos vagy. - dorombolta, egészen alig hallhatóan a fülcimpám mellett amit később egy kicsit meg is húzott, ez által egy morgás hagyta el a számat. Hátát simogatva adtam át magam a jóleső érzésnek melyet ő általa kaptam meg. Teljesen elgyengültem érintése alatt, ahogy ajkai súrolták a felforrósodott bőrömet, amikor a borostája súrolta a merevedésemet az anyagon keresztül. - Egyszerűen elvette a maradék eszemet is.
- Zayn.. - nyögtem alatta, ahogy megéreztem merevedésemen forró ajkait. Úgy éreztem hogy most minden erőm elhagyott, egyszerűen meghaltam és a mennyben vagyok. Lehet őneki ez csak egy szeretkezés volt érzések nélkül, de nekem nem.. - Nekem ez többet jelentett. Tudom hogy innentől másképp fogok rá nézni, és ebből gondok lesznek, de ez most nem érdekelt. Egyszerűen csak élveztem a tettét amit művel velem.

Mikor már nem éreztem meg forró ajkait a férfiasságom körül akaratlanul is felnyögtem, de nem hallottam senkit és semmit se. Fejem megemelve kerültem vele szembe. Zaynt egy szál ruha se takarta, gondolom hogy szép lassan levedlette magáról az anyagokat amíg én a karjai között omladoztam. - Tuti hogy a látványtól ami elém tárult még vörösebb lehettem, akár egy rák, de most ezzel valahogy nem tudtam foglalkozni. Egyszerűen képtelen voltam bármire is gondolni, csak képek törmeléke jelenet meg a fejemben, mely olyan gyorsan el is illant amilyen gyorsan érkezett.
Mikor Zayn kezeit megéreztem a csípőmön tudtam hogy mi következik. Akaratlanul is összerezzentem a gondoltat alapján mely most fog következi.
- Nyugi, csak egy kicsi ideig fog fájni,aztán minden rendben lesz. Olyan éjszakát nyújtok neked mint még senki soha. - vigyorodott el a mondat végére, majd pedig finom csókokat lehelt a számra, majd pedig később a nyakamra, és a kulcsontómra néhol beharapva. - Ám, ez nem feledtette el velem a gondolatot ami most fog következi.
Először csak az egyik ujját csúsztatta belém, melytől akaratlanul is újra felnyögtem.
Aztán szép lassan következett a második, és a harmadik ujja mely már fájdalmasabb érzés volt mint az előzőek, de valahogy még is olyan bizsergés járta át a testemet mint még soha..
  - Zayn..kérlek.. - nyögtem alatta, szinte már duruzsoltam hisz már annyira beindított maga a látvány, maga a gondolat hogy pont ő vele fekszek le hogy áhh..ezt nem lehet egyszerűen papírra vésni, ezt érezni kell.
Mikor megéreztem makkja hegyét azon a bizonyos ponton, ahogy belém halad a fájdalom úgy járta végig a testem mint a jóleső érzés az imént. Teljesen széttépett belűről a fájdalom, legszívesebben ordítottam volna. - De nem tettem,hisz tudtam hogy később ez élvezet lesz, és egy olyan éjszaka amit senki se vehet el tőlem.
Mikor már - mondhatjuk úgy is megszoktam a méretét, és a fájdalom enyhült bennem, lassan kezdte mozgatni a csípőjét melytől hangosabbnál-hangosabb nyögések hagyták el a számat, és az ő ajkait is.
- Gyorsabban! - lihegtem alatta, mikor péniszemhez nyúlt és le-fel kezdte mozgatni a csuklóját, majd a tempónkon is gyorsított.
Hirtelen egy olyan érzés söpört végig a testemen, mint még soha. Beléptem a gyönyör kapujába, csillagokat láttam és Zayn markában, és az én hasamra élveztem egy hangos nyögés kíséretében. Később tettem alapján, Zayn is követett engem ő pedig "belém" élvezett mely csak még jobban élvezetté vált.
- Ez kibaszott jó volt, Liam. - csuklott le mellém Zayn, mire én csak hevesen bólogattam. - Lehet hogy reggel megbánjuk, az is lehet hogy nem, de én csak a pillanatnak akartam élni, melyet Zayn Malikkal történt meg a mai este folyamán. - De azt tudom hogy ezt az estét soha nem fogom elfelejteni.





2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szóhoz sem jutok. Újra,és újra megöltél. Úgy érzem kicsit zavarba is jöttem ezért nehéz most írni bármit is. Nehezen de ki tudtam préselni egy kommentet.
    Örülök,hogy belekezdtél ebbe a történetbe és ez az egyetlen blog ami ilyen hatást vált belőlem. Gratulálok és csak így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem akartalak megölni.Sajnálom.
    Én meg annak örülök, hogy én ilyet váltok ki belőled, így ezáltal egy ici-picit elhiszem hogy jól csinálom, amit csinálok!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés